Få bedre styr på dine arbejdsområder

Kender du det når du overordnet egentligt godt ved hvad du skal lave, men det måske er et god stykke tid siden du og din leder har afstemt disse områder?

Når du tænker efter, er du så helt sikker på at din leder ved præcist hvad du laver og hvor meget? Og i så fald, er I så enige om at det du knokler hver dag for at opnå, er det rigtige? Måske prioriteringen ikke stemmer helt så godt som forventet.

Vi giver dig mulighed for at danne et klar og tydelig overblik over hvilke områder der er dine kernefokusområder, og gør det nemt og målbart for dig om du er ”helt på track” på disse områder. Det bliver tydeligt hvilke områder der i perioder kræver meget af dig, og hvilke der bare kører. Du får hjælp til at kommunikere dine succeser og indsatsområder, og sikrer herved 100% alignment mellem dig din leder.

Det giver dig en mere struktureret og produktiv hverdag: Du ved præcist hvad du skal lave og hvornår.